Feedback Nieuwe Xbox.com Forum

In een nieuw forum kunnen wat bug's of foutjes zitten, help mee het forum te verbeteren, laten we hier onze feedback posten...

Punten die opvallen:
Onbeperkt editten is mogelijk
-  Compatibiliteitsmodus moet nog aan blijven staan
-  Quoten gaat wat omslachtiger, Reply op een post, selecteer Use Rich Formatting --> Selecteer boven tekstvak Quote!
-  1x enter indrukken en je doet een Alinea welke hij bij posten niet weergeeft, houd SHIFT ingedrukt en doe (2x) enter, dan werkt het wel!

Greetz

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Vroeger was het nieuws 'uniek' maar tegenwoordig zie je als je de bron bekijkt en het artikel opzoekt dat het rechtstreeks knip-en-plak werk is geworden in bijna alle gevallen.
Dat is een erg trieste ontwikkeling, iig totaal in strijd met de visie die ik er had. Kan je net zo goed op de site een RSS feed maken van diverse grote nieuws-sites...

Enfin, goede tijden herleven altijd, dat komt zeker nog terug, niet daar, maar wel ergens anders, waar? dat komt ooit nog wel, mark-my-words........  ;-)

Greetz

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Jammer GD.

Zelf zit ik er nog amper op. Af en toe even kijken of er nieuws is gepost door Lt. Conan.

Sorry this didn't help.

Inmiddels zit ik ook niet meer op ODX en waarom, laat ik voor me zelf

Sorry this didn't help.

Niemand zegt dat hij dat niet heeft en het is best hilarisch als jij dat was Mart.

Sorry this didn't help.

Mart geeft zijn mening en is heel duidelijk in wat hij zegt. Daar heeft hij het goede recht toe.

Sorry this didn't help.

Kans is groot dat ik dat was...  ;-)

Greetz

Wij hebben een FAQ-database, dat is iets wat daar niet aanwezig is...  ;-P

Sorry this didn't help.

Ik heb me ooit eens aangemeld bij ODX vanwege mijn NAT probleempje, hierover iets gevraagd in de chatbox of hoe het heet en ik werd meteen geholpen, duurde minstens een uur dus duim omhoog voor die site.

Sorry this didn't help.

Sander je weet dat ik je respecteer...
Ik snap dat jij weinig problemen ondervind op ODX, zo had ik dat ook.
Echter had ik veel visie (misschien te veel) en veel in mijn ogen goede ideeën om de site door te ontwikkelen.
Dit zijn hoogdravende ideeën voor de toekomst, maar ook 'simpele' dingen als alle boards eens opfrissen.
Echter heb ik hier 2 jaar voor moeten bedelen voordat iemand met administrator rechten het eindelijk eens deed.
Ik ben echt niet achterlijk om met een simpel administrator gedeelte om te gaan, maar toch werd voor toegang hiertoe niet het vertrouwen gegeven. 
Daarom staat de site stil, je kan niet met 2 man die er toen ook niet altijd waren de boel strak houden én verder ontwikkelen.

Ik stopte omdat mijn visie totaal anders was dan de andere RvB'ers, maar ging in goede vrede uit elkaar, ik gaf aan mij wél in te willen zetten voor de site, bijvoorbeeld als Special Guest meedenken of in het organiseren van de LAN.
Echter werd ik zonder pardon terug gedegradeerd naar 'normal' member en kunnen sommige mensen (RvB) mijn aanwezigheid niet meer verdragen.
Terwijl ik zonder onvertogen woord de RvB heb verlaten omdat ik mij niet kon vinden in de visie die door de andere 3 RvB'ers werd genuttigd.

Druppel was toen oa het incident in de aanpak van games die Jari had geleend en niet terug kwamen. Volstrekt verkeerde benadering waar ik mij niet in kon vinden.
Na al 3 jaar zeer veel heb proberen te verwezenlijken, maar door mijn beperkte rechten en tegenwerking zo goed als niets heb kunnen bereiken was het goed om te stoppen.

Helaas dus dat ik er daar niets over kan zeggen, gezien iedereen daar tegenwoordig een relatie heeft met elkaar dus er al snel een cordon wordt gevormd om de kwaadaardige ik eens flink tegen te werken. Dat is triest Sander en ik hoop dat jij dat niet hoeft mee te maken.
Wat ik je wel kan vertellen is dat ODX zo goed als in de huidige hoedanigheid blijft bestaan, zonder veel aanwas van nieuwe members of een visie voor de toekomst.
Ze willen hun huidige visie niet eens prijs geven, deze zal dus zijn de huidige kliek in stand houden en gezellig met 40 hardcore gasten die allen met elkaar zijn verweeft samenhangen... If it works for you, great! Maar ik wilde meer, het is goed dat ik ben gestopt...  :-)

Greetz 

Sorry this didn't help.

Ik zit dagelijks op ODX, en heb sowieso de site bijna altijd open staan. Er is altijd wel iemand online, en het is leuk om een vaste community te hebben waarmee je met gelijkgestemden kan chatten en discusseren. Ik kan het er met iedereen goed vinden, en heb niet het idee dat ik naar de pijpen van iemand moet dansen om deel uit te kunnen maken van de community. Ik vind het wel leuk om actief mee te denken, en een bijdrage te kunnen leveren aan een leuke gezellige site.

Ik weet dat er iets is voorgevallen tussen jou en de rest van de staffleden Mart, maar het precieze weet ik er ook niet van. Ik vond het jammer dat je de site verliet, maar blijkbaar waren de meningsverschillen te groot.

Sorry this didn't help.

Ik ben niet gekleurd ook niet lichtelijk, ik zie alleen het nut niet om op dit forum een ander forum af te kraken. En iedereen mag zn mening hebben gelukkig we leven "nog" in een vrij land. En @ Jemarari je hebt gelijk ik zal me minder druk moeten maken maar soms schiet het wel eens verkeerd. Ik ben er vroeger een paar keer geweest bij ODFX en ben daar nooit zulke dingen tegen gekomen die jij schetst en ik ben daar niet meer geweest omdat ik na mn nieuwe GT ik me niet meer aan kan melden. Niet dat ik het wil ik heb er eigenlijk geen zin in en heb het hier wel naar mn zin (meestal dan )

Sorry this didn't help.