Förboka ?

Alltså Microsoft tänker inte igenom lanseringar.

Varför släpper de inte en EU version och sen erbjuder en gratis update till svenska språker och svenska tjänster?

Varför tänker de inte i säljtankar, Sverige är teknikberoende. Och Sverige gillar asiatiska söta små saker som PS4 som folk tycker är elitistiskt att äga. Det är som vilken annan Wii som helst. Fast inte så bra som Xbox One (förutom Battlefield 4 versionen förstås, tyvärr)

Så korkat att inte satsa på svenska marknaden. Vi är köpsugna. Vi är så köpsugna att vi importerar, det säger en del.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Produkten är tyvärr inte färdig för oss, enligt dom

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Enligt vad jag fått reda på så gäller det mjukvara inte hårdvara. Därför fattar jag inte varför de inte säljer en EU version med gratis firmware update till svenska när det är klart

Sorry this didn't help.

Produkten är klar så det räcker för mig iaf, jag lirar Need 4 speed rivals,   Forza och Fifa 14 online och offline och det funkar bra,

.

Köpa grejer online kan man visserligen inte göra om man inte lyckas få till en engelsk adress på bankkortet,

en sak är lite underlig typ achivments, dom achivments jag fått på Xbox One dom syns bara som en Xbox One symbol när jag kollar achivments på min Xbox 360,

och jag har en friend på Xbox One men han är inte på min friendlist på Xbox 360.

Sorry this didn't help.

Det är TV licenser och Kinect styrningen som är det största problemet med lanseringen här i Sverige.

.

Achivements och Friendlist är 2 helt olika system för One och 360, därför kan du inte se dem.

One har bland annat möjligheten att följa andra utan att lägga till dem som vänner.

Finns även grupp achivements (Challenges) till One och det finns inte på 360.

.

Med en tanke på alla barnsjukdommar som One kommer med, är jag glad att den är försenad. Dessutom finns det få spel ute till One i dagsläget.

Sorry this didn't help.