Enkele problemen en dingen die mij dwars zitten.

Beste Xbox - members,

Ten eerste wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Wij hadden tijdens oudejaarsavond met al onze neven een game - night georganiseerd. We hadden 5  tv's in de living gezet met natuurlijk 5 xboxen. We hebben fifa, mw3, enzo gespeeld. Maar toen we Lord of the Rings The Battle fot Middle - Earth II online tegen elkaar wouden spelen lukte dit niet ik krijg een foutmelding waar stond "unable to make connection...." Dit bij elke spel! Mijn vraag is wanneer wordt dit opgelost, want ik had het spel zelf al lang en ik heb het enkele maanden ook geprobeerd om online te spelen en dit lukte toen ook al niet. Het is een heel fijn spel en één van de weinige RLT games op xbox 360. Het was ook spijtig dat we 1 week op voorrand 3 dezelfde spelletjes hebben moeten zoeken en kopen omdat we dit op oudejaarsavond wouden spelen tegen elkaar.

Daarnaast wouden we ook allemaal een dezelfde arcade spel afhalen om tegen elkaar te spelen.  Namelijk "Outrun Online Arcade", toen we probeerden het spel af te halen kregen we allemaal dezelfde melding namelijk buy for 4895115164161 microsof points. Dus ik denk dat er ergens een fout is.

Nu ik ben nu al bijna 4 jaar TROTSE xbox eigenaar. Ik betaal met plezier mijn online gold account omdat het veel beter is als playstation 3. Xbox 360 is pro - gaming en ik heb in al die jaren bijna nooit problemen gehad met mijn xbox 360.

Ik hoop dat jullie deze problemen onderzoeken en oplossen.

met vriendelijke groeten, alper

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Ik zit ook met iets dat me van het hart moet, ik vind dat er veel te veel aandacht gaat naar de kinect games, de echte gamer speelt nog altijd liever met een joypad ! En ook de afgelopen maanden is me opgevallen dat er steeds minder arcade games verschijnen, ze worden niet enkel duurder (tegenwoordig al vlug 1200 points) maar minder. Ook de update van het dashboard trok op niks. Het lijkt van kwaad naar erger te gaan ! Alsook ik net zoals turkalper ben ik een trotse 360 eigenaar, en ik betaal met plezier mijn gold, maar het is aan jullie bij microsoft om dit zo te houden, en ik kan je nu alm vertellen dat dit zo verder gaat, ik niet lang meer gold zal houden...

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

+Is het belachelijk dat je voor gamerpics moet betalen.

Op pc is het rechterklik-->copy-->paste op xbox is het klik-->betalen-->geen idee wat je krijgt.

Sorry this didn't help.

[quote user="R3v3n4nt"]

Ik zit ook met iets dat me van het hart moet, ik vind dat er veel te veel aandacht gaat naar de kinect games, de echte gamer speelt nog altijd liever met een joypad ! En ook de afgelopen maanden is me opgevallen dat er steeds minder arcade games verschijnen, ze worden niet enkel duurder (tegenwoordig al vlug 1200 points) maar minder. Ook de update van het dashboard trok op niks. Het lijkt van kwaad naar erger te gaan ! Alsook ik net zoals turkalper ben ik een trotse 360 eigenaar, en ik betaal met plezier mijn gold, maar het is aan jullie bij microsoft om dit zo te houden, en ik kan je nu alm vertellen dat dit zo verder gaat, ik niet lang meer gold zal houden...

[/quote]Ik vond het dashboard van 3 updates geleden de beste.. (al zal je mij niet horen klagen over de applications). Er verschijnen inderdaad veel te veel kinect games. Achja, misschien wordt het stillekes aan tijd voor de volgende generatie Xbox..

Sorry this didn't help.

Idd grote zonde.

Sorry this didn't help.