Echec lors de l'etape " Internet " besoin d'aide svp :)

Bonjour ou bonsoir à tous ! J'ai un petit soucis car j'ai suivis un tuto afin de créer un pont réseau mais lorsque dans le pont reseau j'entre l'adresse IP, la passerelle et le DNS je n'ai plus accès à Internet. J'espere que vous m'aurez compris et j'espere aussi que quelqu'un pourras m'aider à regler ce soucis :). J'ajoute aussi qu'avant je me connectais avec un pont reseau j'effectue cette manoeuvre depuis plus d'un an maintenant mais j'ai changer il y a peu de temps de Freebox ( la Frrebox V6 ) et depuis impossible de me connecté au xbox live.. Je vous remercie à tous d'avance :)

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 1 Applies to:

Translate:

Title: Failed to stage "Internet" need help please

Text:Hello and good evening everyone! I have a little worried because I followed a tutorial to create a network bridge in the bridge but when I enter the network IP address, gateway and DNS I do not have Internet access. I hope you will understand me and I also hope that someone can help me to settle this worries :). I also add that before I connected with a network bridge I perform this operation for over a year now but I have to change there is little time Freebox (Frrebox the V6) and since I can not connected to xbox live .. Thank you all in advance :)

ME: Désolé d'entendre parler de ce que peut vous donner ce lien, une support.xbox.com/.../cant-connect-to-xbox-live-wizard go Si cela ne fonctionne pas, essayez le téléchargement votre acc. Merci Guy :) BF

ME Translate: Sorry to hear about that can you give this link a go support.xbox.com/.../cant-connect-to-xbox-live-wizard If that does not work try downloading your acc. Thanks BF Guy :)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Et bien merci pour tout je n'avais meme pas vu qu'il y avait cette onglet.. Je te remercie enormement car maintenant tout fonctionne très bien :). Et merci aussi de m'avoir traduis le texte au cas ou parce que j'ai remarqué qu'il y a enormement d'anglophone ici et donc peu de personnes aurais pu m'aider vu mon niveau assez faible en Anglais. En tout cas je te remercie encore. Bonne journée ou bonne soirée !! :)

Sorry this didn't help.

Translate Him:

Well thank you for everything I did not even see that there was this tab .. I thank you enormously because now everything works fine :). And thank you for having me translate the text in case because I have noticed that there are a lot of English here and so few people have helped me see my fairly low level in English. Anyway thank you again. Good day or good evening! :)

Me: Heureux de pouvoir vous aider. J'espère qu'il va continuer à travailler dès maintenant! ;)

Me Translate: Happy to help. I hope it will keep working now! ;)

Sorry this didn't help.