Driver - San Francisco

Driver ook weer een games die zijn reboot gaat mee maken.
ik heb zelf altijd veel genoten van Driver op de Playstation one.
Dit heb ik gedaan tot deeltje drie en deze was niet echt geweldig zeg maar gerust slecht.
Maar goed dat was eenmaal daarna kwam Driver Parallel Lines deze leek me erg tof maar kwam veel te laat uit en niet eens voor de Xbox 360.
Dus heb ik deze gelaten voor wat hij was, hoewel ik hem nog steeds zie liggen voor de originele Xbox bij Game Mania.
Mogelijk dat ik hem ooit nog eens haal.

Anyhow Driver - San Francisco.
Een reboot van de serie het lijkt me een geweldige game,ondanks dat ik hem niet gelijk ga halen (keuzen maken he blijft moeilijk).
De game doet mij oud en vertrouwt aan voelen daar het weer in San Francisco is en de muziek in de game me weer het gevoel geeft van deel één.
Echter nu ook met multiplayer opties kan hij bijna niet meer stuk.
De game zal 140 bestaande auto's bevatten, verder bevat deze game de gebruikelijke sandbox action.

Hier vind je meer trailers van Driver - San Francicso.

Driver - San Francisco

Ik zal toch proberen deze game zo spoedig als mogelijk aan te schaffen.
Het lijkt me immer een meesterlijke game.

Chop!!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 10 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Een demo zou ik wel fijn vinden, vertrouw nu bijna geen enkel spel meer door al die misleidende trailers en reclame. Eerst zien dan geloven word het voor mij bij dit soort titels.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Zo echt man er zijn inderdaad nog maar een handje vol games die me verrast hebben met hun daadwerkelijke te gekker gameplay.
O.a. Red Dead
Redemption, Batman Arkham Asylum, Mortal Kombat, Assassins Creed II en Brotherhood en mogelijk nog een paar.
Eveneens moet ik wel zeggen dat de developers ook vaak een dermate slechte Demo neer zetten waar van je denk die koop ik echt niet en achter af blijkt de game super te zijn. Dus ja het is weer z'n two way system, ik zeg altijd check zo veel mogelijk sites en probeer een game eens uit in een shop of bij een vriend.
En ja soms koop je een kat in de zak en soms ook weer niet.

Ik hoop inderdaad wel dat Driver San Francisco zijn identiteit behoudt.
Het zou anders echt  zonde zijn als deze toch niet wordt wat het zou moeten.
Ik hoop dat ze in deze game weer parodieën doet naar GTA althans dat deed deel 3 ook en GTA:SA ook weer naar deel 3.  
Ach ja we zullen moeten afwachten en maar zien wat het wordt.

Chop!!

Sorry this didn't help.

Ik twijfel zo erg over deze game. Hij heeft op m'n wishlist gestaan maar na een van de gameplay beelden die ik zag voor de Xbox360 schrok ik van de grafische beelden. Nou weet ik dat de graphics geen game maken, maar het oog wilt ook wat en aangezien ik Driver: Parallel Times nog voor m'n Xbox heb zou ik beter die kunnen spelen. Daar kon je tenminste nog uitstappen wat hier helaas niet meer het geval is (hadden Driver 1 & 2 ook toch?) Dat is wat ik echt jammer vind, want ik vind dat je in dit soort games zeker even rond moet kunnen lopen.

Sorry this didn't help.

Grafisch viel hij vond ik nog wel mee, hij kon redelijk doorkomen, het was volgens mij meer een type sfeer die ze probeerde te bereiken.
Die scripted-events waarbij je op het juiste moment de goede knop moet indrukken hoeven van mij niet zo...
De race actie zag er wel aardig tof uit, ik mis best wel een race vs. cop's game.

BurnOut is er niet meer, NfS gooide alles wat meer naar het racen toe... (ook al lijken de laatste beelden van de aankomende versie veelbelovend)

Enfin, ik ben geen race-fan, maar beetje actie racen tegen politie is wel leuk, ik wacht het nog even af, maar ik heb er nog niet zo'n hard hoofd in...

Greetz

Sorry this didn't help.

Heb zojuist de demo gespeeld wat voor effe wel leuk was maar voor de rest vind ik de game niks bijzonders..

Om te beginnen vind ik de stad gelijk saai ogen en veel te steriel, geen sfeer dus. Dit heeft natuurlijk met de beperkingen van de console te maken, maar maak de stad dan aub kleiner.

De dialogen (filmpjes) tussen de characters is wel mooi gedaan en bevat een fijn vleugje humor. Alleen tijdens de missies zelf hoor je de ene na de andere 'grappige opmerking' voorbijkomen wat ik snel als irritant ervaarde en zeker niet grappig meer was.

Het racen zelf ging gelijk erg goed, iets te makkelijk zelfs naar mijn idee. Daarom vond ik het rondscheuren dan ook al snel saai aanvoelen (ondanks de chaos soms op de weg) want het is gewoon te arcade. Daarbij zijn de physics tijdens jumps en crashes gewoon lachwekkend slecht wat de geloofwaardigheid van de game ook zeker niet ten goede komt. 

Het shift-element vind ik wel best een leuke mogelijkheid, al kan het in lastigere missies misschien wel tot frustrerend lastige situatie leiden. In de multiplayer lijkt het me niks, dan voelt de optie namelijk echt als cheaten. In de singleplayer bied het wel leuke gameplay moet ik toegeven, alleen voor hoe lang?

Al met al was de demo dus wel leuk om te spelen zoals gezegd maar zal deze game nooit in mijn verzameling komen...

Sorry this didn't help.

Demo is inderdaad uit sinds vandaag. Ik ga hem nu ook even testten. Het oordeel van de meeste mensen is wat positiever als dat van Harry, dus ik ga nu ook maar eens mijn oordeel vellen :P

Sorry this didn't help.

Ik ben misschien wat kritisch tegenwoordig wat waarschijnlijk komt omdat de 360 een beetje moe ben, te verouderd. [;)]

Sorry this didn't help.

[quote user="Dexter010"]

Ik twijfel zo erg over deze game. Hij heeft op m'n wishlist gestaan maar na een van de gameplay beelden die ik zag voor de Xbox360 schrok ik van de grafische beelden. Nou weet ik dat de graphics geen game maken, maar het oog wilt ook wat en aangezien ik Driver: Parallel Times nog voor m'n Xbox heb zou ik beter die kunnen spelen. Daar kon je tenminste nog uitstappen wat hier helaas niet meer het geval is (hadden Driver 1 & 2 ook toch?) Dat is wat ik echt jammer vind, want ik vind dat je in dit soort games zeker even rond moet kunnen lopen.

[/quote]

Ze willen juist terug naar het begin van Driver, wat naar mening stukken beter was/is dan wat de laatste delen waren. Persoonlijk vind ik het beter dat je niet uit je auto kunt anders word het toch meer GTA en Driver is gewoon een ander genre. Ik zal vanavond de demo eens spelen al kan ik bijna met zekerheid zeggen dat ik hem ga halen. Word vevolgdt.............

Sorry this didn't help.

Ik heb hem gepre-orderd ;)

Dus het is hem HELEMAAL GEWORDEN :D :D :D :D

Sorry this didn't help.

Ik ben er weg van en ja de stad is wat "dood" maar wat verwacht je dan he overstekende oudjes of school kinderen? Voor de oudere onder ons het is geen Death Race 2000 he lol. Ik hoorde van een maat van me dat er dit weekend een MP Demo komt of is , ik weet dit niet zeker en ik heb geen link dus voor diegene die interesse hebben check het ff.

Sorry this didn't help.