Disco duro de xbox 360

Acabo de ponerle un disco duro a mi consola, funciona muy bien pero no puedo extraerlo, se que debe tomarse la sinta y estirarla y con eso deberia salir pero no lo hace y esta muy apretado, no quiero usar todas mis fuerzas para sacarlo porque no quiero pasar a desconectar o romper algo dentro de la consola, me gustaria que alguien me dijera porque me cuesta tanto trabajo sacarlo no se si este mal conectado o si deporsi se tenga que aplicar mucha fuerza para extraerlo. Si pueden darme consejos se los agradecere mucho, gracias.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Hello Chido,

To sum up your question for our english speaking Ambassadors, it appears that your problem has to do with you trying to remove your hard drive from your console, and it has physically gotten stuck.  Authentic Microsoft hard drives are recommended to be used with your console as they are built for compatibility, both as a hard drive, and to fit your console correctly.  That being said, are you certain that you are using an authentic Microsoft hard drive, and that it is the correct one for your specific console?  

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.