Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Human Revolution

Genre: Actie & avontuur, Shooter
PEGI: Leeftijd 18+
Makers: Square Enix Europe
Officiële website: Deus Ex: Human Revolution

Onthul nog een laag van het Deus Ex: Human Revolution mysterie! Graaf dieper in de samenzwering en sociale onrust die broeit in de nabije toekomst en bepaal voor jezelf hoe JIJ op dit alles reageert!

[view:http://www.youtube.com/watch?v=i6JTvzrpBy0]

Adam Jensen heeft hier niet voor gekozen. Zijn lichamelijke vermogens zijn verbeterd na vernietigende aanvallen op zijn werkgever en nu moet Adam het opnemen tegen nieuwe vijanden die, net als hij, ver voorbij de gewone menselijke vermogens zijn geëvolueerd. Gevangen in een web van intriges dat hem van de straten van Detroit naar de rand van de wereld voert, zullen de keuzes die Adam maakt zijn lot en het lot van de mensheid bepalen, of hij dat nu wil of niet.

Release: 26 August 2011
Xbox Marketplace - Deus Ex: Human Revolution

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 2 Applies to:

Ik had ook al ergens een gameplay footage gezien en moet eerlijk zeggen dat het me totaal niet meer trekt. In het begin en na wat previeuws had ik er wel vertrouwen in maar dat is me nu in m'n schoenen gezakt. Grafisch een hele mooie game, qua verhaal zal het ook wel goed zitten, maar de rest, de gameplay etc. ziet er niet zo denderend uit.

Ik houd hem nog wel in de gaten, omdat mijn mening natuurlijk nog kan veranderen en dat hoop ik enigzins ookwel een beetje. Dit was een van de games waar ik rijkhalzend naar uitkeek.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Een game die door velen wordt bejubelt en waar een hoop mensen op wachten...
Zelf heb ik dat gevoel totaal niet.

Hoe "ouder" ik wordt hoe kritischer ik mijn games koop...
Ik weet nog niet helemaal waar dat aan ligt, vroeger kocht ik voor mijn gevoel een stuk meer...

Ach ja, we zullen wel ouder en wijzer worden...

Greetz

Sorry this didn't help.

''Hoe "ouder" ik wordt hoe kritischer ik mijn games koop...

Ik weet nog niet helemaal waar dat aan ligt, vroeger kocht ik voor mijn gevoel een stuk meer...''

Dit komt mij heel bekend voor. Ik heb mijn games enige tijd geleden gesorteerd.

1 bak met games die ik op 100% completion, of zo hoog mogelijk, wil zetten en ze dan wil inruilen bij de GameMania voor punten/andere games. En ik heb 1 bak met games die ik nog even ''links'' laat liggen omdat ik me daar volledig op wil concentreren en die uiteindelijk ook op 100%, of zo hoog mogelijk, wil zetten. Tevens zijn dit ook de games die ik wil houden.

Sorry this didn't help.