consola vetada

no puedo entrar a xbox live por consola vetada pero no he recivido ningun aviso o informe del por que o causa paso esto?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

hola disculpe pero mi consola fue vetada de xbox live pero yo no infligido ninguna norma, he jugado con juegos originales y no rompo el codigo de conducta, exijo una respuesta y les pido de la manera mas cordialmente que me puedan qutar el vetado de live mi numero de serie de mi consola es 109976373507 y mi gamertag es xxWOLF ALPHAxx, gracias por su atencion atte: Hèctor Garcia.

espero su respuesta.

hello sorry but my console was banned from xbox live but I do not inflicted any standards, I've played with original games and not break the code of conduct, I demand an answer and ask them in the most cordial I can live qutar the vetoed my serial number of my console and my gamertag is 109976373507 is xxWOLF ALPHAxx, thank you for your attention attn: Hector Garcia.

I hope your answer.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

For account suspensions, please post in forums.xbox.com/.../41.aspx. For console bans, please read http://xbox.com/consoleban. For general info on violations and penalties, please read support.xbox.com/.../terms-of-use-conduct.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.