connessione xbox live

salve a tutti in data 02/04 ho cominciato ad avere seri problemi di connessione col server di modern warfare 3 che all'inizio mi disconnetteva il profilo e poi mi diceva che aveva perso i dati del mio profilo allora ho cominciato a giocare live con mass effect 3 ed oggi mi ha buttato fuori anche da li, ora non mi connette del tutto e la linea di casa funziona visto che sto scrivendo qui!ora signori io pago abbonamento giochi e consolle per un servizio ,dove e' finito?

[Hi to all in date 02/04 I started having serious connection problems with modern warfare 3 servers at the beginning that I disconnected the profile and then told me I had lost my profile then I started playing live with mass effect 3 and today I got tossed out by li, now I do not connect at all and the casa works since I'm writing here!: I'll pay subscription now games and consoles for a service, where it ended?] 

Question Info

Last updated July 20, 2018 Views 9 Applies to:

Hey elpurry8! Glad you posted, to help you out with this connection issue do you think you could read the start here sticky (forums.xbox.com/.../155724.aspx) and provide us with the responses to the questions in the bottom of the post. Can you also tell us if this occurs in just MW3 and Mass Effect 3 or has it previously happened with other games as well? It sounds like it's previously only been MW3 and this was the first time with Mass Effect?

[Ehi elpurry8! Contento che hai postato, per aiutare con questo problema di connessione pensi si poteva leggere l'inizio appiccicoso qui (forums.xbox.com/.../155724.aspx) e ci forniscono le risposte alle domande sul fondo del post. Può anche dirci se ciò si verifica nel giro di MW3 e 3 effetto massa o accaduto in precedenza con altri giochi come bene? Suona come è stato in precedenza solo MW3 e questa è stata la prima volta con Mass Effect?] 

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

salve a tutti

Grazie per avermi risposto ieri ora il problema e' di questo tipo: premetto che solitamente live gioco solo al mw3 e raramente agli altri giochi questo perche' e' il gioco che preferisco ora sono quasi sicuro che la connessione e' buona perche' mi connetto al router con l'antenna originale xbox e di fianco alla consolle ho un computer che usa una antenna sua e che accendo quando la connessione non va per verificare se c'e linea.0ra il problema non e' permanente ma si verifica saltuariamente e come dicevo mi e' capitato prima su mw3 e poi su mass effect 3 anche prima succedeva ma  ora mi sembra che capita' un po' troppo spesso, escono messaggi del tipo "server offline" o addirittura come capitato con mw3 l'altro giorno(se non ricordo male)"impossibile recuperare il profilo online"poi dopo qualche ora mi ricollego ed e' tutto come prima.Ora seguiro' le indicazioni e mi segnero' il tipo di errore cosi'da inviarvi dati certi la prossima volta grazie ed a risentirci

[Translation:

Hi to all
Thanks for helping me replied yesterday now the problem is this: I usually live only to the game and rarely other mw3 games this 'cause it's my favorite game now I'm pretty sure that the connection is good 'cause I connect to the router with the original xbox and antenna beside the console I have a computer that uses an antenna and I turn when the connection goes to check if there is the problem line. 0ra not Permanent but occurs occasionally and as I said I ' happened before on mw3 and then on mass effect 3 even before it happened but now it seems to me that it's a bit too often, leaving messages like "server offline" or even as happened with mw3 the other day (if I remember correctly) "failed to retrieve the online profile" then after a few hours I would like and everything as before.Now achieving ' directions and I segnero's the kind of mistake so send certain data next time thank you and resent]

Sorry this didn't help.

Hey elpurry! I hope you don't mind I've merged your threads so that we can keep all your information together. To help you out though we do still need the information requested in bold at the bottom of this START HERE sticky post. Thank you so much!

[Translation: Ehi elpurry! Spero che non ti dispiaccia che io ho fuse i thread affinché noi possiamo tenere insieme tutte le tue informazioni. Per aiutarvi anche se abbiamo ancora bisogno le informazioni richieste in grassetto in fondo a questo post appiccicoso inizia quiGrazie molte!]

Sorry this didn't help.