code parental

bonjour, voila je viens de racheter une xbox360 d occassion mais lorsque je veut fire un truc sur le net le code parental me bloque et si je veus changer il me demande le plats fvori que faire ?

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Hi there,

-

Google translation

[Hello, here I have to buy a xbox360 occassion but when I want to fire something on the net the parental code blocking me and if I change it views the dishes fvori wonder what to do?]

-

For a reset of a family passcode, you will need to contact Xbox Support, they will be able to reset the passcode with your help. To contact them use: support.xbox.com/contact-us be sure to select Xbox Support, and not the Xbox Ambassadors, since we Ambassadors can't help with this issue.

-

Google translation

[Pour une remise à zéro d'un code de la famille, vous aurez besoin de contacter le support Xbox, ils seront en mesure de réinitialiser le mot de passe avec votre aide. Pour contacter les utiliser: support.xbox.com/contact-us veillez à sélectionner le support Xbox, et non les ambassadeurs Xbox, puisque nous avons ambassadeurs ne peuvent pas aider avec ce problème.]

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.