COD MW3 klaani suomalaisille

klaanin nimi: Modern Warfare gunnery team

clan tag: MWGT

mikki: suotavaa(ei pakollinen)

yhteydenotot: AntiVenomi,lapax82(toistaiseksi)

jäsenmaksu: ei ole

Taso:low-medium

pelimuodot:ns. pääpelimuodot on: domination,kill confirmed,team defender,drop zone,search&destroy mutta aina voi ehdottaa muitakin.(allekirjoittanut ainakin voi kokeilla)

koodarit/modaajat: olette ainoat jotka EI ole tervetulleita

Klaanin on perustanut AntiVenomi,lapax82. voit kysyä lapaxiltakin klaaniiin.

Mainitse hakemuksessa gamertag/pelitunnus,ikä,mikki(on/ei),aktiivisuus. Mainitse myös muuta tärkeää ja perustele miksi juuri sinä kuuluisit tähän klaaniin.(mutta ei tarvitse olla elämänkerta.)

päätavoite on olla  klaani suomalaisille jotka haluavat suomalaista peliseuraa ja että kaikilla on hauskaa

yritä kiroilla ja raivota mahdollisimman vähän jotta kaikilla olisi hauskaa

pelaajilla tulisi olla hyvä huumorintaju eikä turhan paljoa kaksimielisyyksiä...

tervetuloa pelaamaan.

Discussion Info

Last updated July 4, 2018 Views 12 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

Juu, mä voisin tulla. Ei oo sitte mikkiä joten en puhu sry. Tarttis claania koska random tiimeihin jo kyllästyny... ps. KD raitoni saattaa olla aika pieni koska sniper + randomit = ei hyvä xd

juu todellakin nyt melkein kaikki pääsee koska väkeä tarvitaan  ja sitten vielä että saatamme vaihtaa nimen.

olisko mulle paikka?

Troll HDx pyydä livessä minua kaveriksi niin informoin sitten, mutta uskoisin että pääset. kysyn itse  vielä lapax82.

onko mikkiä?

AntiVenomi, onko tää elite claani?

Miksi mooodaajat ei päääse messii ?

koska modaajat on (varsinkin COD4) v*ttumaisia. ja mahti, ei ainakaan vielä kun en oo kerenny vielä sinne eliteen kirjautua ja TrollHDx paikka on sinun

ja  siis selvennyksenä modaajilla meinaan että pelaajat jotka käyttää flymodia yms. p*skaa ovat vittumaisia

Modaaja = Haxsaaja

www.livegamers.fi/.../index.php       

Tökkää tonne jos jaksat