Cheaters in Red Dead Redemption

Hi 

Ik vind dat er meer kontrolle op de Cheaters moet door gevoerd worden.

Als je een klacht indient wegens speel manipulatie ,denk je dan er word er iets aan  gedaan maar een week later  kom je sommige gewoon weer tegen  met  het  speel

manipularieren. 

Daar moet er iets gedaan worden BVB een RED DEAD REDEMPTION  ADMIN .

Ik zal het graag willen doen..... ik speel zeker per dag 3 a 4 uur RDR dus ik kan er veel aan doen  om die speel manipulierer te verbannen of een waarschuwing af te

geven .

Groetjes  Radioactieve xxl

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Hey Radioactive,

Cheaters kun je het beste gewoon blijven aangeven dmv een klacht indienen ook als je de zelfde persoon een week later nog eens tegen komt.

Het XBL Enforcement Team is altijd erg druk met het afhandelen van dit soort klachten en zal ook zeker een klacht over een cheater niet overslaan.

Mvg,

SamxBroski

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Als je, naast dat je de speler aangegeven hebt en er voor gekozen hebt om te voorkomen om de speler in te toekomst nog tegen te komen, kan je ook je profiel nog afstellen dat alleen vrienden je een bericht kunnen sturen. Mits hij niet in je vriendenlijst staat.

Het is helaas alleen wel zo dat je elkaar nog zou kunnen opzoeken in de lijst met GT's waarmee je laatst online hebt gespeeld en bij elkaar in de lobby komt. Maar al met al houd dat toch meestal na een dag ofzo weer op.

Het probleem is wel een beetje dat technologie snel gaat. Als Enforement ergens een gat gedicht heeft in de software hebben ze het alweer omzeilt en bij blokkade van een account is er zo weer één gemaakt. Dus het is qua blokkeren van spelers dweilen met de kraan open dat te gaat....

Sorry this didn't help.

bij rdr ben ik het persoonlijk minder tegen gekomen dan bij andere games, of valt mij nie op dat kan natuurlijk ook.

Sorry this didn't help.

In elk spel zal je cheaten hebben, zelfs het spelletje dat LEVEN heet spelen mensen vals ;)

Leave gewoon zo'n lobby en join een andere, desnoods met een paar vrienden ofzo.

Sorry this didn't help.