Battlefield 3 voor de 27ste

hallo ik will gewoon ff zegen als ik veilig online kan spellen met mijn bf3 ik heb hem ge pre ordered en de winkel belde dat ik hem kon op halen vandaag

ik heb veel gelezen over online gaan enzo dat je geband wordt omdat ze denken dat je pirate hebt?  is dat waar? ik heb hem alleen geinstallerd verder nog niet gespeeld tot ik zekker weet als ik veilig online kan ik heb een normale xbox dus niet gemod enzo maar ik ben bang geband te worden

voor alle hater hier met wordt alsjeblieft geban enzo zoek een leven man.

voor de rest alvast bedankt voor de tip :)

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 11 Applies to:

Beste bigdaddy5435,

Het is lastig te zeggen of je zal worden gebanned of niet, echter is het wel zo dat jouw kans vele malen groter is, als er bijvoorbeeld maar 1 bedrijf de game "verkoopt".

Het handigste zal zijn als je meerdere gamewinkels zou afbellen om te vragen of hun hem al verkopen.

Let op: Ik geef geen garantie dat je niet zal worden gebanned, het enige wat ik zeg is, indien er meerdere winkels hem verkopen dat het zeer waarschijnlijk zal zijn dat je een ban zal krijgen, aangezien je dan lang niet de enige zult zijn.

Veel speel plezier

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

dankje ik heb gewacht tot de release dus :) ik zal dit onthouden voor de toekomst verder bedankt ;)

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.