Battlefield 3 Beta "nu te downloaden"

Voor hen die er intresse in hebben kunnen hem hieronder downloaden.

Battlefield 3 Beta download.

Have fun!

Chop!!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

* Please try a lower page number.

* Please enter only numbers.

ik heb hem geprobeert en moet zeggen hij speel heerlijk voor een demo.

hij staat bij mij ook in de preorder  en gaat er niet uit ;)

zou codmw3 ook met een beta uitkomen of gaat hij in 1 keer in de verkoop??

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

[quote user="Harry Rasing"]

Waarom het de developers zo moeilijk maken, als een hoop problemen met wat nieuwe hardware opgelost kunnen worden?? Betere videokaart, snellere processor en meer geheugen... En kijk eens hoe strak de games opeens uit kunnen zien...

Als ik gewoon rond kijk in die map van Battlefield, en zie hoe ze hebben moeten bezuinigingen op polygonen in de gebouwen naast de map dan is voor mij toch wel duidelijk dat er gewoon te weinig power is. De 240P schaduwen en texturen maken het plaatje compleet. Tuurlijk gaat het niet alleen om de graphics, maar een mooi ogend spel speelt al snel leuker als een 'crappy' ogend spel.

Voordeel is dat mijn lijstje 'must-haves' steeds kleiner word, en zie het toch nog gebeuren dat ik gelijk Forza 4 ga halen.. Daar zit tenminste wel nog een leuk staaltje grafische pracht in. ;)

[/quote]

Endat op het zelfde oude apparaat! LOL!

Chop!!

Sorry this didn't help.

Ik heb eindelijk de BETA even rustig kunnen spelen en zoals bij alle Battlefield games moet je even rustig inkomen.
Het begrijpen van de maps speelt hierin een belangrijke rol. Het wordt pas leuk als je de maps snapt en weet waar de tegenstander zich schuil houd.

Ook unlock je pas gaande weg wat attachements die de game een stuk aangenamer maken. (vooral tegen de al wat gevorderde spelers)
Om even met de makkelijkste te beginnen, de scope. Het is heerlijk niet meer over de rand van je geweer te hoeven kijken maar gewoon met een simpele 4x scope de wereld te zien... Dat maakt de game, en het neerschieten van tegenstanders al zoveel makkelijker!

Zo kan je nog wel even doorgaan. De keuze van de map die in de BETA wordt gebruikt staat overal al ter discussie.
Maar goed, de map is zeker niet slecht, echt top game, ik vermaak mij er ernstig mee, dan zijn er straks ook nog vele andere zéér toffe maps!!!

Greetz 

Sorry this didn't help.

Nee ik denk het ook niet, als beta vond ik hem echt wel een van de mindere de gameplay is gewoon zoals Battlefield reeds al is plane and simple. Optische is het wel een vooruit gang maar niet zo erg als dat ik had gehoopt meer van "Oh kijk het ziet er leuk uit maar zag ik dit ook niet al in een level van Splintercell Conviction?" Oh kijk ook leuk maar waar was dit ook al weer van geript? Ja ziet er strak uit maar het gaf me niet die feel van ik ga nog een game pre-orderen.
Nee meer een feel van bin there seen this seen that seen it all before,....

Het is jammer maar goed, nu ben ik al niet echt een run en gun gamer, maar meer een tacticle gamer geef mij maar Rainbow Six of Ghost Recon. En in maart 2012 komt de nieuwe Ghost dus ik paas deze Battlefield door naar de budget bak.

Chop!!

Sorry this didn't help.

@ Mart de game zal maar 8 map bevatten.

Natuurlijk zullen een hoop van deze met voertuigen zijn, des ondanks las ik het volgende bericht:

uk.xbox360.ign.com/.../1198976p1.html

Chop!!

Sorry this didn't help.

ik heb hem in de preorder staan

naar mijn mening zijn het weining dingen die ze kunnen veranderen maar ja iedereen loopt te zeiken over alles en nog wat

cod bijv. die brengt geen demo/beta uit want hun hebben hun naam al mee en ze krijgen pas commetaar op het spel als iedereen hem gekocht heeft.

als je een demo speelt en je vind het spel niks laat je commetaar dan bij je en koop het spel dan niet dan dat ze nu commetaar leveren over vanalles en nog wat en dan toch nog het spel kopen .

ik ga hem halen ik zie wel als ik hem heb of hij goed is of niet.

een beta is een ruwwe versie van een spel dus er kan altijd wat fouten in zitten . en daar basser ik mijn beslissing echt niet op.

moest  het even kwijt :)

Sorry this didn't help.

Waarom het de developers zo moeilijk maken, als een hoop problemen met wat nieuwe hardware opgelost kunnen worden?? Betere videokaart, snellere processor en meer geheugen... En kijk eens hoe strak de games opeens uit kunnen zien...

Als ik gewoon rond kijk in die map van Battlefield, en zie hoe ze hebben moeten bezuinigingen op polygonen in de gebouwen naast de map dan is voor mij toch wel duidelijk dat er gewoon te weinig power is. De 240P schaduwen en texturen maken het plaatje compleet. Tuurlijk gaat het niet alleen om de graphics, maar een mooi ogend spel speelt al snel leuker als een 'crappy' ogend spel.

Voordeel is dat mijn lijstje 'must-haves' steeds kleiner word, en zie het toch nog gebeuren dat ik gelijk Forza 4 ga halen.. Daar zit tenminste wel nog een leuk staaltje grafische pracht in. ;)

Sorry this didn't help.

Nu was 'zoveel' natuurlijk subjectief en het refereerde aan 'toffere'... ;-)

Maar goed, Battlefield heeft nooit veel maps gehad, maar ze zijn wel huge!
Ik word er helemaal gelukkig van, vele straks met mij...
Dit is echt een game die je moeilijk kan beoordelen op een Beta van 1 level, met miljoenen mensen die hem gratis downloaden en allemaal hun eigen weg gaan.

Ik heb nog niet zo'n hard hoofd in deze game als sommige hier, ik denk dat het uiteindelijk ook reuze mee gaat vallen en dat dit alsnog dé shooter van 2011 wordt!
Greetz 

Sorry this didn't help.

Ik heb hem ook net even zitten spelen en hij stelde me zeer teleur, het lopen en schieten gaat gewoon houterig en het ziet er gewoon niet uit. Ze hadden beter BF2 HD kunnen maken en dan wel gewoon met 32 tegen 32 zoals het hoort. En over  dat de Xbox te zwak zou zijn ben ik het ook niet helemaal eens, want Gears 3 ziet er heel goed uit en speelt gewoon vloeiend.

Sorry this didn't help.

Ik denk dat het inderdaad wel mee zal vallen met de game.

Echter is het uit geven van geld veel al maar één keer mogelijk.

Dus er zullen mensen zijn die deze game niet direct aanschaffen, voor hen die de game wel direct aanschaffen have fun er mee.

Ik rij wel een extra rondje voor jullie in Forza lol! : )

Chop!!

Sorry this didn't help.