Aliens Versus Predator fans gezocht!

Hallo iedereen,

Ik ben een AvP fan sinds het eerste game van Rebellion meer dan 10 jaar geleden. Daarom heb ik dan ook zonder twijfelen deze laatste versie gekocht, ik moet zeggen dat deze game te weinig aandacht heeft gekregen. Desondanks de gebreken (mede door de geannuleerde updates door deze gebrekkige aandacht)  vindt ik dit spel nog altijd zeer goed.

Gelukkig genoeg kan je deze gebreken wel een beetje omzeilen door de lobby een beetje naar je hand te zetten, daarom speel ik toch nog op regelmatige basis dit game met een aantal vrienden in een Private Lobby. De laatste tijd is dit wel iets verminderd, maar ik wil dit blijven doen, daarom deze oproep aan iedereen die dit spel ook nog af en toe speelt.

Meestal spelen wij vrijdagavond omdat de ervaring mij leert dat er op die moment de meeste spelers online zijn. Ik moet wel zeggen dat dit niet altijd zeer consequent is, maar toch regelmatig genoeg. Ik wil bij deze dan ook iedereen die mee wil doen uitnodigen om mijn Gamertag toe te voegen, wanneer wij zo'n Private Match organiseren en je bent toevallig ook online zal ik je een invite sturen.
Ik ben zelf 28 en speel dan ook liefst met volwassen (16+) gamers, of gamers die zich ten minste volwassen kunnen gedragen.

Groeten,

Nos

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 3 Applies to:

Ben wel ni zo goed in avp, mor wil wel eens meespele

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.