Achievements krijgen op Gold & Silver account. Getting double achievements.

NL: Hallo forum gebruikers, ik heb laatst Kinect aangeschaft voor mijn 360. Nou gebruikt mijn moeder dat voor Your Shape Evolved (Ubisoft). En dat speelt ze op een Xbox Live Free account (Silver). En telkens als ze een Kinect spel speelt krijg ik ook de achievements van dat spel in mijn lijst (op mijn gold account). Die ik telkens los moet verwijderen. Is er een mogelijkheid dat ik dat uit kan zetten op een of anderen manier?

ENG: Hello forum users, I recently purchased Kinect for my 360. Well, my mother uses it for Your Shape Evolved (Ubisoft). And she plays on an Xbox Live Free Account (Silver). And whenever she play's a Kinect game I alsoe get the achievements from that game in my achievement list (on my gold account). I always have to remove them one by one. Is there a possibility that I can turn that off one or another way?

Bedankt!

Thanks!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 0 Applies to:

Je ne sais pas. Jamais entendu parler. (Geen idee. Nog niet eerder gehoord)

Kan het zijn dat beide accounts staan ingelogd? dan kan je de console zo instellen dat je geen enkel account in logt ip het moment dat je de xbox aanzet. Dat kan je doen bij System Settings.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Beetje vreemd. Ik zou eerder aan je moeder vragen wat ze allemaal met je account doet. Zoals jemarari zei, misschien dat hij op een andere controller staat ingelogd oid. Ik zou mijn Xbox op laten starten zonder automatisch in te loggen en een wachtwoord op jou account zetten en kijken of het dan nog steeds gebeurd.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.