Account wisselen

Ik probeer mijn oude account van XBox Live Gold om te zetten naar mijn nieuwe Microsoft account. Keurig de stappen gevolgd op de Xbox maar als ik dan wil wisselen krijg ik de melding: "Sorry, dit account is als gekoppeld aan een Xbox-Live profiel. Probeer een ander Microsoft-account".

Dat wil ik niet; ik wil het juist mijn oude account koppelen aan mijn nieuwe gegevens (mailadres en ww). Wat te doen? Ik weet niet hoe ik de Xbos Live profiel van mijn nieuwe account (per ongeluk aangemaakt) kan verwijderen zonder mijn hele Microsoft account te verwijderen. 

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 8 Applies to:

Hoi,

Feitelijk had je gewoon je e-mail adres en wachtwoord kunnen invoeren bij "download profile" en had je de licenties kunnen omzetten op je nieuwe xbox. Omdat hij nu de melding geeft "Sorry, dit account is als gekoppeld aan een Xbox-Live profiel. Probeer een ander Microsoft-account", is dat dan op het zelfde e-mail die je altijd hebt gebruikt of is je oude account nooit online geweest? Als het gewoon een online account is geweest en je post nu onder een andere email adres zou je het gewoon eens kunnen proberen...

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Dan zou je dus je nieuw Xbox Live account aan een weer heel nieuw Microsoft account toevoegen en dan je oude Xbox Live Account aan het Microsoft account moeten kopelen waar je hem wel wil hebben.

Of dit daadwerkelijk gaat werken heb ik geen idee van volgens mij mag je dit ook maar eens in de zo veel tijd het over zetten van.

Ik zou zeggen probeer het eens.

Chop!!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.