account behouden na vervallen.

hallo,

ik heb een  xbox live account(gold) die ik gratis heb bijgeleverd gekregen bij aankoop van mijn xbox360 console.echter,deze loopt af op 1 oktober 2011.

nu is mijn vraag:kan ik deze account behouden en laten omzetten naar een standaard gratis xbox live account?of moet ik na het aflopen van mijn xbox live gold account

een nieuwe gratis account aanmaken?met andere woorden: ik had graag alle gegevens behouden van mijn gold account,maar wanneer deze verlopen is,alle gegevens overgezet naar mijn nieuwe gratis(standaard)account.is dit mogelijk?en hoe doe ik dit?of moet ik gewoon een nieuwe gratis standaard account aanmaken vanaf 1 oktober 2011?en gewoon inloggen op deze nieuwe gratis standaard account?graag wat hulp aub.liefst stap voor stap uitgelegd.

DANK BIJ VOORBAAT,

KEYFOUNDER.

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 5 Applies to:

als je je account hebt aangemaakt met 12 maanden live via een credit card, dan moet je de helpdeks bellen anders wordt deze automatisch verlengd

als je je account hebt aangemaakt zonder cc, dan wordt deze automatich zilver en kan je hem standaard gebruiken. Je hoeft dus niets te doen

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Er staat toch ook nog ergens in de optie's automatisch verlengen aan/uit zetten? Als je niet met een cc gedaan hebt moet deze ook op uit staan.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.