4320p LCD TV

Onze techniek springt met rasse schreden vooruit.
Zitten wij nu nog met bril 3D TV te kijken, straks is dit met een passieve bril, echter door het interlaced weergeven van de beeldbanen daalt de resolutie met 50%.
Dit is niet zeer duidelijk merkbaar maar voor de intensieve 3D / TV gebruiker onoverkomenlijk.
Stel nou dat je de resolutie gewoon vergroot, probleem opgelost!

Dat dacht Sharp ook, deze heeft een 81" 4320p TV gemaakt. Dit houd in dat de resolutie gelijk staat aan die van 16 Full HD schermen!!!
Check deze link

voor de beeldkwaliteit, ongekent!

Check het shot waar ze inzoomen op een autoweg in Parijs. Je ziet de auto's haarscherp rijden, waarna hij uitzoomt en je daadwerkelijk het WAUW effect krijgt van hoe gedetailleerd dit wel niet moet zijn. Owke, niet alle spec's zijn nog waar het wezen moet (nog "slechts" 60Hertz etc. etc.) maar dit is wederom een eerste stap!

Ik wilde het even graag met jullie delen, ik kan mij nog niet voorstellen waar wij over nu en 50 jaar staan op TV gebied, dat is toch heerlijk om te fantaseren en te bedenken dat wij als we in gezonde hoedanigheid blijven dit allemaal nog mee gaan maken ook! (Y)

Groet,
Mart

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 20 Applies to:

Het heet gewoon Ultra High Definition meer niet en dit is al enkele jaren in ontwikkeling vooral in Japan.
Hier wat meer info over
UHD, maar dit is niet het einde er komt nog meer.
Maar goed over een dikke 10 jaar is UHD gewoon standaard,..

Wel nice die TV een beetje duur maar wel nice, ik hoop dat de OLED wat beter ontwikkeld word.
Dan word het pas interessant.

Chop!!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Holy Shit dat is echt ziek!

Lijkt wel een raam waar je door heen kijkt

Beter maakt Samsung zo een TV en betaalbaar dan gaat men 42" der uit en die der in !

Zou daar wel op willen gamen !!!

Sorry this didn't help.

Echt ziek die tv, maar ooooh zo vet!!

Als je dit ziet snap je echt niet waarom ze nog zo lang door willen gaan met de huidige consoles, die dingen zijn zo achterhaald als maar wat!

Sorry this didn't help.