2 meses por $20 pesos verdad?

hola se me vencio la gold y me sale una oferta de 2 meses por $20 pesos verdad??? bueno y la queria comprar pero yo no tengo tarjeta de credito tengo tarjeta de debito y pues no quiero perder esa promocion si me podrian decir otra forma  de comprar la cuenta con esa tarjeta les agradeceria mucho ya que me intereza mucho saludos

[Hi I won the gold and I get an offer of 2 months for $ 20 pesos right?? good and wanted to buy but I have no credit card and debit card I have because I do not want to lose that promotion if I could say another way to buy that card account with them I would greatly appreciate as much greetings intereza]

Question Info

Last updated July 5, 2018 Views 12 Applies to:

The only way to take advantage of most Dashboard LIVE deals is with a payment method. Prepaid points or LIVE time will not work to take advantage of these deals.

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

ya intentaste con la de debito???, yo ya compre la mia!!, luego luego la vi y la compre jajaja,

[mod translation:and tried to debit??, I already bought mine!, then saw her and then buy lol,]

Sorry this didn't help.

oigan la verdad yo no puedo y mi tarjeta es una oro banamex es de credito y pues me aparece un error

[mod translation: hear the truth I can not and my gold card is a credit Banamex and then I get an error]

Sorry this didn't help.

Greetings, zZzUAavVEee! Can you do me a favor and create a new thread for your issue? This will enable us to provide you with the best support possible. Thank you in advance! Standing by for your thread. :)

Sorry this didn't help.

saludos Mister Darcy.! pues como ya habia dicho me aparece que tiene un error mi cuenta y que la solucione en una pagina y esa pagina es para recuperar mi contraseña de mi hotmail y pues hago todo y me sigue apareciendo.! =D

Sorry this didn't help.