Är svenska gamers döda elleh?!

quantum singularityå, vafan är det här? Hela xbox live kryllar av tyskar, amerikanare, norbaggar och fransmän osv. Men Vafan är alla svenskar? Är ni döda elleh?!

Anyway, ja spelar jävligt mycket black ops, när jag har tid så säga. Man vill ju inte göra flickvännen upprörd. Så om ni är mellan. tjaaa... 16+  får ni vara iallfall!

Så om ni är 16+, helst en bra KD också, man vill ju inte göra allt själv ju :) Så feel free to add mig. Jag heter Joakim, ja är 18 år och bor i skåne. Adda mig inte om ni är några jävla 08:or med fördomar mot skåningar, Idioter pallar ja inte med! Anyway chiao!

Question Info

Last updated July 4, 2018 Views 4 Applies to:

Seriöst, detta var nog ett av de sämsta försöken att skaffa vänner på XBL som jag någonsin sett... Skärpning och läs igenom reglerna för dessa forum avseende användandet av svordomar!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Först o främst, nytt forum och svårt att hitta adressen hit.

De flesta spelar ihop med RL kompisar och är inte intresserade av att hitta andra online.

Personligen skulle jag inte vilja vara i ett chatrum med någon som använder så mycket svordomar för att säga så lite, även om det är skönt att snacka bred skånska med en annan skåning.

Dämpa svordomarna, vi e inte Amerikanare ...

Sorry this didn't help.

Håller med. Ett inlägg där svordomar är 1/3 del är inget att ha. Lite väl dryg är jag väl nu men jag har ännu inte hittat någon ålder mellan 16+. Tips till dig är att dumpa spydigheten så lättar det nog genast.

Sorry this didn't help.

Nytt forum. Tog mig 10min att hitta hit :/ Nog ska du väl lira GoW3 när det kommer? Skulle behöva dra ihop 4st som kan springa igenom det :)

Sorry this didn't help.

Jag är ny här, spelat xbox länge men inte brytt mig om att regga mig..

Man kan ju tygla sitt språk om man vill ha lite nya vänner (:

Sorry this didn't help.

Kan ju säga med en gång att det där låter inte särskillt spännande!

1: Att svära så mycket i en sån liten text, är inte moget alls.

2:Trycka ner mot stockholmare är nog ingen höjdare heller, har man tankar om andra så kan man hålla dom för sig själv!

3:"Helst en bra KD också, man vill ju inte göra allt själv ju"  

Du har nog inte lärt dig så mycket när det gäller K/D.. Det bevisar ingenting!! Det bero helt och hållet på spelaren och hur den spelar. Vissa har dålig K/D för att dom går "All In" för deras lag, alltså hjälper till på olika sätt. De som har bra K/D kan både tyda på att dom spelar själviskt, kanske sitter o värper ett litet ägg i ett hörn, ELLER att dom bara vet hur spelet fungerar och det flyter på fint..  

Sorry this didn't help.

K/D är viktigt i Call of Duty, medan det är värdelöst i till exempel Battlefield. I Battlefield 3 kan man vinna en match, även om man har 0 kills och 20 deaths. I BF3 brukar man då snarare jämföra sig med "score/minute" men även det kan vara missledande, eftersom man kan göra en suverän insats men inte få så mycket poäng.

Hur som helst, jag tror inte TuGuX och jag har riktigt samma smak och tal. Om någon annan här är intresserad av att spela lite allt möjligt, både med mig och mot mig, så lägg gärna till mig. Just i detta nu spelar jag mest BF3 och AC: R online, men även lite allt möjligt. Sjutton år gammal, om någon är petig med åldern.

Sorry this didn't help.

Fattar inte varför alla ska vara så K/D kåta!!

Tror inte riktigt ni fattar vad jag menar.. Min K/D är absolut inte bäst, men den är inte heller helt under brunnen. Jag bryr mig inte ett dugg om K/D, då jag vet att den är lurig som fan.

Jag menar bara på det att det finns olika sorts K/D om man kan säga så. Som sagt, beroende på hur man spelar spelet..

Men jag ska låta er K/D kåta människor tycka vad ni vill.

Peace out!  

Sorry this didn't help.