No se me depositan los créditos de xbox rewards.

Buen día, me llegó el correo de xbox live rewards,en el cual estoy suscrito desde octubre de el año pasado.  con el título :"siguiente parada, recompensas "donde se me invitaba a comprar $780 en cualquier contenido de de la tienda xbox, dando como recompensa 6000 créditos rewards.  Por medio de el mismo link de el correo en mi cuenta gasté $888.69 en juegos,pero no se me abonaron los 6000 de Créditos. No me aparece ni nada. Ayuda por favor. 

Question Info

Last updated March 15, 2017 Views 16 Applies to:

Hey HOZANNA,

Since this is a Rewards related question, I actually encourage you to post about your issue on the specific forums located here.  This forum is specifically for questions related to the Xbox One System Update Preview and issues you encounter while using the console.  Also, make sure you post your issues in English as that is the only language we can provide support with.

Thanks!

-Kronos

-Kronos

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.

Hi HOZANNA CAMPOS,

This board only supports queries posted in the English language. Please post your question in English so that the maximum number of users may benefit from the resolution of your issue.

Thank you for your interest in the Xbox Insider Program!

Did this solve your problem?

Sorry this didn't help.

Great! Thanks for marking this as the answer.

How satisfied are you with this reply?

Thanks for your feedback, it helps us improve the site.

How satisfied are you with this response?

Thanks for your feedback.