Nieuwe Skype werkt niet op mijn Android Galaxy s9

Ik had 5 jaar Skype en betaal elke maand voor wereldwijde telefoongesprekken. Ik heb zelfs een specifiek Skype-telefoonnummer waar mensen me kunnen bellen.

'MS heeft Skype geüpgraded en nu kunnen we geen inkomende telefoontjes ontvangen op onze Android. Wanneer een telefoontje binnenkomt, is er geen beltoon. We hebben zoveel instellingen geprobeerd, maar niets werkt! We hebben de oudere versie van Skype op de laptop en als er een oproep binnenkomt, gaat deze over op de laptop, dus het probleem is specifiek voor de nieuwe versie van Skype.

Ik weet hoe ik Skype van mijn Android kan verwijderen, maar hoe kan ik mijn Android installeren en terugdraaien naar de oudere versie van Skype?

Je zou denken dat het MS-team zal testen en verifiëren dat alles aan de nieuwe editie werkt ... hetzelfde voor jullie MS !!!!

Informationen zur Frage

Letzte Aktualisierung am 9 Dezember, 2019 Aufrufe 13 Gilt für:
Antwort
Antwort

U krijgt geen oudere versies van Skype van de Microsoft-site. Alleen sites van derden bieden oudere apks. Een dergelijke site is

https://aapks.com/apk/skype/

Let op - ik heb de software van de bovenstaande site niet gebruikt.

Disclaimer 1 - Het gebruik van software van derden is volledig op eigen risico. Dit advies is op persoonlijke titel als vrijwilliger.
Disclaimer 2 - Dit is een niet-Microsoft-website. De pagina lijkt nauwkeurige, veilige informatie te bieden. Kijk uit voor advertenties op de site die kunnen adverteren voor producten die vaak worden geclassificeerd als een PUP (mogelijk ongewenste producten). Onderzoek grondig elk product dat op de site wordt geadverteerd voordat u besluit het te downloaden en te installeren.

Für 2 Personen war diese Antwort hilfreich

·

Wurde Ihr Problem dadurch behoben?

Das war leider nicht hilfreich.

Toll! Danke, dass Sie dies als Antwort markiert haben.

Wie zufrieden sind Sie mit dieser Antwort?

Vielen Dank für Ihr Feedback, es hilft uns dabei, die Website zu verbessern.

Wie zufrieden sind Sie mit dieser Antwort?

Vielen Dank für Ihr Feedback.