Forsinkelse af mail på Outlook.com

Hej

Jeg har igennem længere tid oplevet store forsinkelser på afsendelse og modtagelse af mails via Outlook.com. Forsinkelserne er på 20 minutter, når jeg afsender testmails til mig selv. Jeg har et par private mailadresser, tilknyttet mine egne domæner - samt et Outlook.dk alias. Jeg har derudover betalt for et reklamefrit Outlook.com - jeg tænkte at man måske ville få hurtigere servertider ved at betale sig ud af det - men det har heller ikke hjulpet.

Jeg har sammenlignet afsendelse og modtagelse af mail i Outlook.com med afsendelse og modtagelse af mail i mit installerede Microsoft Outlook 2010 - hvor de samme mailadresser er sat op til at sende og modtage - og her er der INGEN FORSINKELSE. Det var ellers meningen jeg ville droppe denne "gammeldags" mailklient - da Outlook.com jo er mere sikkert og moderne, mht. backup af mails - og synkronisering på tværs af enheder (Windows Phone og Windows Tablet) Men indtil jeg får løst problemet med de store forsinkelser på Outlook.com - så holder jeg Microsoft Outlook 2010 kørende lidt endnu.

Kan I løse problemet med forsinkelsen? - jeg troede som sagt at betalende brugere af det reklamefri Outlook.com ville have hurtigere servertider. Men ellers betaler jeg gerne ekstra for at få løst problemet.

Spørgsmålsinfo

Senest opdateret maj 27, 2020 Visninger 533 Gælder for:

Hej Per,

Velkommen til Microsoft Community.

Jeg kan forstå at du oplever forsinkelser på afsendelse og modtagelse af emails. Kan det være at du evt. bruger en POP konto? I den forbindelse kan det tage 24 timer eller mere, før alle dine mails vises i Outlook.com. Du kan læse mere om det på denne side.

Hvis ikke du bruger POP, vil jeg bede dig sende mig navnet af den berørte Microsoft konto i den private meddelelse jeg har åbnet for dig.

Hvis du har andre spørgsmål er du altid meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen,

Barbara

Løste dette dit problem?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Tak, fordi du har markeret dette som svaret.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Tak for din feedback.

Hej Barbara

Noget nyt - jeg har ikke fået svar på min private besked. Det er vigtigt at mit mailprogram kan synkronisere når jeg vil det.. Outlook.com er den perfekte løsning for mig og mit firma - dog ikke hyppigheden af synkroniseringen med serveren. Her mangler jeg en knap "Synkroniser alle konti" og/eller et synkroniseringsinterval på 2-3 minutter.

Jeg vil slutte med at rose Microsoft - super OS på Windows Phone, som jeg er skiftet til fra iOS. En sammenhængende "infrastruktur" på tværs af platforme - især med hensyn til Outlook.com. God løsning for virksomhedejere 😊

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Per,

Tak for din tilbage melding of for dit ros.

Jeg har nu svaret på din private besked. Jeg beklager ventetiden.

Med venlig hilsen,

Barbara

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.