Hotmail.dk

Hotmail.dk er der nogle der ved hvorfor der er nogle personer der har kunne få denne mail adresse,da der er en der har den samme som mig hvor jeg bare har .com jeg får ufattelig mange mail fra .dk kontoen da de fleste servere ikke genkender .dk

* Prøv et lavere sidenummer.

* Indtast kun numre.

* Indtast kun numre.

Hej Mr.Ama,

Velkommen til Microsoft konto supporten.

Jeg kan forstå at du er bange for, at der er en som har det samme konto navn som dig.

Det er dog ikke muligt for to brugere at have den samme e-mail adresse. Følgende årsager kunne dog være grunden til at du måske modtager e-mails som ikke er adresseret til dig:

1. Afsenderen har måske skrevet den forkerte e-mail adresse i "Til" feltet. Din e-mail adresse kan derudover også være meget ens med den e-mail som afsenderen tror at de sender en mail til. Et eksempel på ligheder kan være en lille forskel som "*** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***" og "*** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***" eller en forskel i jeres domæne som f.eks. "@Hotmail.com" eller "@live.dk"

2. Derudover kan det også være muligt at den konto du har oprettet, er en konto som tidligere har været brugt. Når en Microsoft konto er blevet slettet helt fra vores system, vil det være muligt for andre brugere at anvende denne e-mail. Dette kan betyde at, hvis du har oprettet en Microsoft konto som tidligere har været brugt, kan der være personer som tror at den stadig tilhører den tidligere ejer, og derfor sender mails uvidende.

Jeg håber at overståenden kan hjælpe dig med at forstå hvorfor du muligvis modtager e-mails som ikke er adresseret til dig. Skulle du forsat have problemer eller spørgsmål, skal du selvfølgelig være velkommen til at henvende dig til os igen.

Hvis dit problem derimod ikke omhandler dette, vil jeg meget gerne at du kommer tilbage med en mere detaljeret beskrivelse af dit problem.

Har du yderligere spørgsmål er du mere end velkommen til at vende tilbage.

Med venlig hilsen,

Josephine          

10 personer blev hjulpet af dette svar

·

Løste dette dit problem?

Vi er kede af, at dette ikke hjalp.

Tak, fordi du har markeret dette som svaret.

Hvor tilfreds er du med dette svar?

Tak for din feedback – den hjælper os med at forbedre webstedet.

Tak for din feedback.

Hej Josephine

Det er ikke korrekt forstået af dig ;o)

Jeg har en mail der hedder *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** der er en anden person der har en mail der hedder *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** det kan rejsekort.dk blandt andet, ikke forstå så deres mailserver laver .dk om til .com og jeg modtager mange mails pga. af det, langt de fleste er selvfølgelig reklamemails da den anden person åbenbart er flittig til at melde sige til alt muligt på bla. facebook.

For at det måske giver bedre mening for dig er det et familienavn  der indgår i mailen,og jeg har kontaktet den anden person og hun vil ikke opgive sin mail, tiltrods for hun ikke modtager mange af sine egne mails :o)

(selvom det er et sjældent navn kender jeg hende ikke)

Så spørgsmålet er egentlig bare hvordan kan det lade sig gøre hun har fået den mailadresse.

vh.

Mr.ama

4 personer blev hjulpet af dette svar

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Mr.ama,

Tak for din tilbagemelding.

Jeg kan forstå at du har problemer i forbindelse med at der er nogen der har næsten den samme email adresse som dig og forskellen er blot domænet .dk og .com

Du spørger hvordan det kan lade sig gøre at den anden person har fået den mailadresse. Det er fordi hvis hun bruger .com og du bruger .dk drejer det sig om to forskellige adresser. Hvis du ikke kan bruge dit .dk domæne hos en anden service som rejsekort.dk fordi den laver om på domæner i deres system vil jeg bede dig kontakte dem.

Det du kan gøre i forbindelse med at du modtager emails der er adresseret til en anden person, er at opstille nogle regler på din konto så mails fra uønskede afsendere filtreres fra eller slettes, eller du kan vælge at slette dit alias hvis problemet er mere omfattende.

Hvis du ønsker at opstille regler på din konto skal du logge ind via https://.mail.live.com og klikke på tandhjulet i menubjælken øverst, herefter vælger du punktet administrere regler og klikker på ny, husk at gemme de regler du opretter.

Jeg håber dette hjælper, men hvis du har flere spørgsmål er du altid meget velkommen til at kontakte os igen.

Med  venlig hilsen,

Poul

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Læser i overhovedet hvad mit spørgsmål går ud på?? 

JEG har .com adresse og Microsoft er på et tidspunkt kommet til at åbne for .dk adresser, jeg kan læse mig frem til at der er omkring 2500 Hotmail.dk adresser der nåede at bliver oprettet inden Microsoft lukkede for den mulighed igen. 

Så jeg kan sgu nok ikke kontakte eksempelvis rejsekort.dk og diverse Facebook firmaer og få dem til at ændre deres mail opsætning, som efter deres egen udsagn ikke genkender .dk så de bliver automatisk lavet om til .com. 

Vi min verden er det Microsoft der har dummet sig, medmindre det slet ikke er en officiel Hotmail adresse. 

2 personer blev hjulpet af dette svar

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Mr.ama,

Tak for din tilbagemelding. Vi beklager det sene svar mange gange.

Måske har jeg misforstået dig i forbindelse med at nogle firmaer ikke genkender .dk adresser og jeg vil bede dig forklare nærmere.

Der findes jo ikke kun Hotmail.dk adresser men utrolig mange andre adresser med .dk  

Jeg vil prøve forklare nærmere: Hvis du har adressen *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** og en anden person har *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** så er det to helt forskellige adresser og disse er hellere ikke blevet om på et tidspunkt og det har hellere ingen betydning at muligheden for at oprette en ny hotmail.dk adresse ikke længere findes.

Jeg håber du kan forklare nærmere hvad problemet går ud på så vi kan prøve at hjælpe.

Med venlig hilsen,

Poul

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Poul 

jeg har *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** en anden person har *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***, den der hedder *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***  forstår de forskellige firmaer ikke så de laver automatisk om til *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***. 

Spærgsmålet er ganske simpelt er det en kæmpe brøler fra jeres side at man har kunne oprette en Hotmail.dk adresse? Der må være så sjælden at firmaer ikke kender til Hotmail.dk at den bliver lavet om i deres systemer pr.automatik, og hvem er det der ikke har formidlet de oplysninger??

vh

3 personer blev hjulpet af dette svar

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Mr.ama,

Jeg vil bede dig sende mig navnene af alle firmaer som du siger ikke genkender "Hotmail.dk" adresser så vil jeg videresende problemet til vores eksperter. Jeg må sige jeg har aldrig hørt om problemet med Hotmail.dk domænet før, jeg vil dog gerne få det undersøgt for dig.

Desuden vil jeg bede dig forklare trin for trin hvordan du oplever problemet, fx opretter du en profil hos fx rejsekort.dk men systemet laver det automatisk om til Hotmail.com? Hvordan opretter du profilen, udfylder du det selv? Hvis ja vil jeg bede dig sende mig linket til den side hvor du opretter dig.

Det vil også være godt hvis du kunne sende screenshot af problemet. Du finder indstruktionerne for hvordan du tager et screenshot i Windows i denne artikel.

Så vidt jeg forstår det er grunden for at det ikke længere er muligt at oprette en Hotmail.dk adresse blot fordi Hotmail nu hedder Outlook.com og man kan nu oprette email adresser med Outlook.dk i stedet for.

Jeg ser frem til at høre fra dig igen.

Med venlig hilsen,

Poul

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Poul 

jeg kan forstå vi går lidt galt af hinanden her er der muligt med telefonisk kontakt??

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hey Mr.ama,

Der er desværre ingen telefonisk support til Outlook.com. Jeg vil dog gerne prøve at hjælpe dig og sende problemet videre til vores eksperter når jeg har fået informationerne fra min sidste besked fra dig.

Med venlig hilsen,

Poul

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

Hej Poul 

det er ikke når jeg opretter med min *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***, men når hende der har *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** opretter sig på rejsekort,Facebook annoncer, klub Matas,DM partner a/s,soendag.dk(aller Press),family deals.  Bo bedre(bonnier),pling.dk, iform,*** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***, for at nævne nogle af dem der laver *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** om til *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***. 

Jeg har haft kontaktet indehaveren af *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger *** og hun er meget bevist om at skrive .dk når hun opretter sig med mail. 

Jeg har også haft kontakt til rejsekort og de har direkte sagt til mig at deres system laver .dk domænet om til .com, og det samme må selvsagt være gældende for de andre hun opretter sig på. 

Du beder om screenshot, kan kan sende et screenshot af en af disse mails der ved fejl er sendt til mig, men det for du jo ikke noget ud af da adresse  er lavet om til *** E-mail-adressen er fjernet af hensyn til beskyttelse af personlige oplysninger ***. 

Håber det giver mening nu, i kunne jo evt. Gribe knoglen og kontakte rejsekort. 

Vh mr.ama

6 personer blev hjulpet af dette svar

·

Løste dette dit problem?

Tak for din feedback.

* Indtast kun numre.

* Indtast kun numre.

Spørgsmålsinfo

Senest opdateret oktober 25, 2020 Visninger 27.993 Gælder for: