Lars L.
ställde den här frågan 4
Fråga
Lars L. frågat den
| 1885 visningar

Programmet är inte ett giltigt Win32-program.

Jag får ett felmeddelande om att programmet inte är ett giltigt win32-program när jag försöker installera ett program. 

Har du några förslag?  Jag har inte råkat ut för det här problemet på andra Windows XP-datorer.

Om ett svar löser ditt problem/fråga markera gärna det som svar då det kan hjälpa andra användare.
Lars L.
Tyckte att detta var användbart 0
Svar
Lars L. besvarat den

Felet "Inte giltigt Win32-program" betyder vanligtvis att filen är skadad. Du får felmeddelandet på grund av en skadad hämtad fil.

Lös problemet genom att installera om programmet eller hämta uppdateringen eller installationsfilen igen.
Om ett svar löser ditt problem/fråga markera gärna det som svar då det kan hjälpa andra användare.
AshenafiNegash
AshenafiNegash besvarat den

Svara

Felet "Inte giltigt Win32-program" betyder vanligtvis att filen är skadad. Du får felmeddelandet på grund av en skadad hämtad fil.

Lös problemet genom att installera om programmet eller hämta uppdateringen eller installationsfilen igen.

Det går ju inte detta har jag gjort flera gånger och det måste finnas en annan lösning!

gigigigi_961
gigigigi_961 besvarat den

Svara

Det går ju inte detta har jag gjort flera gånger och det måste finnas en annan lösning!

Ollall
Ollall besvarat den

Svara

Felet som AshenafiNegash och gigigigi_961 har beror nog på att de försöker köra ett 64-bitars program på en 32-bitars dator.