Gotland 2012
ställde den här frågan 1
Fråga
Gotland 2012 frågat den

Fel på sidan och skrpit somtar tid?

Hej!

har börjat få en ikon längst ned toill vänster i fönstert på internet expolrer som säger fel på sidan. När man klickar upp säger den att .......(antal siffror/bosktäver) inte är ett objekt. När jag försökte skicka fråga på denna sida, gick det inte och ikonen var då i nedre väntsra hörnet. Fick låna dator för att skicka fråga.

Ofta kommer det upp ett fönster som säger att ett skript tar lång tid att köra och jag upplever att wevbbläsaren hänger sig eller går väldigt långsamt. jag har Windows 7 och Internet Explorer 8. Har testat "Fix-It", rensat webbhistorik, kört anti malware program (hittade inget skadligt). Inget blev bättre, inte sämre heller. har Windows Security Essantilas som säger att datorn är skyddad. Vad göra?

Janne H.
Tyckte att detta var användbart 0
Janne H. besvarat den
Microsoft Forumets diskussionsledare

Den gula ikonen visar att det är bekymmer med javaskript, de brukar inte göra att det inte går att surfa vidare.

Om du inaktiverar felsökning av skript, gör det någon skillnad?

I Internet Explorer så går du in i Verktyg -> Internetalternativ

Klicka på fliken Avancerat

I Inställningslistan så går du ned till Webbsökningsavsnittet.

Bocka ur både Inaktivera felsökning av skript (Annan) och Inaktivera felsökning av skript (Internet Explorer)

Klicka sedan på OK, stäng ned och starta om Internet Explorer.

Någon skillnad?

Om ett svar löser ditt problem/fråga markera gärna det som svar då det kan hjälpa andra användare.
Janne H.
Tyckte att detta var användbart 0
Janne H. besvarat den
Microsoft Forumets diskussionsledare

Svara

Testade du att inaktivera felsökningen av skript och i sånt fall gjorde det någon skillnad?
Om ett svar löser ditt problem/fråga markera gärna det som svar då det kan hjälpa andra användare.