|
|
Windows 7 geeft aan rechtonder in het scherm dat er een belangrijke opmerking staat. Dat blijkt een indicatie te zijn dat mijn systeem niet is beveiligd en dat er een beveiligingsprogrammea moet worden geinstalleerd. Maar ik draai vanaf het begin (upgrade van XP naar W7 op nieuwe ALDI machine) met MCafee en Comdo. Tot grote tevredenheid. Waarom herkent W7 deze programma's niet? Is die mededeling te killen?
Alvast dank.
Is die mededeling te killen?In het onderhoudscentrum kun je bij 'instellingen voor onderhoudscentrum wijzigen' kiezen waar je waarschuwingen voor krijgt.
meerdere beveiligingsprogramma's storen het hele systeem. o.a.
de Pc wordt traag tot zeer traag. De meeste beveiligingsprogramma's kiezen zelf voor de eigen firewall.
dus gooi de overtollige beveiligingspragramma's er af. Behoud de beste.
gooi ook alle zogenaamde computerreparatie software er ook af, want die verstoren ook heel veel en doen minder dan
een windows scan die gratis is.
laat me even weten hoe het dan met jouw computer gaat.
groet Ton Voorn
Is die mededeling te killen?In het onderhoudscentrum kun je bij 'instellingen voor onderhoudscentrum wijzigen' kiezen waar je waarschuwingen voor krijgt.
Hallo,
Dank voor de snelle reactie. ik ga er wat mee doen.
Theo
Maar nóg iets: McAfee en Comodo doen beide ongeveer hetzelfde .
Twee virusscanners tegelijkertijd actief is ZEER onverstandig Hetzelfde geldt voor twee firewalls. Het zou best kunnen dat Windows daarvan van streek raakt ;-)
Dag Theo. Welke versie van Mcafee en Comodo heb je geïnstalleerd staan ?
Hallo,
Ik heb McAfee anti-virus plus draaien met de laatste updates en Comodo versie 5.9.221665.2197 en die is ook volledig ge-upgraded.
groet,
Theo
Je hebt nog niet verteld wat je nu wel of niet hebt gedaan, en wat daar het resultaat van is.
meerdere beveiligingsprogramma's storen het hele systeem. o.a.
de Pc wordt traag tot zeer traag. De meeste beveiligingsprogramma's kiezen zelf voor de eigen firewall.
dus gooi de overtollige beveiligingspragramma's er af. Behoud de beste.
gooi ook alle zogenaamde computerreparatie software er ook af, want die verstoren ook heel veel en doen minder dan
een windows scan die gratis is.
laat me even weten hoe het dan met jouw computer gaat.
groet Ton Voorn
Hallo,
Ik heb McAfee uitgeschakeld op aangeven de antwoorden.
Ik draai nu op Comodo en het lijkt goed te gaan.
Dank voor de tips en meedenken.
Theo
Typ de thread-id van de thread waarmee u wilt samenvoegen
Misbruik rapporteren, aanmelden of doorgaan zonder aanmelden
Bedankt.
|
|
|
|
U beschikt niet over een van de hiervoor vermelde accounts?