|
|
In de BIOS moet je eens de USB legacy Support uitschakelen.
Eventueel bij het tabblad boot kijken of daar een mogelijkheid is om op te starten vanaf USB ( Bij boot order.boot sequence..). In dat geval die mogelijkheid uitschakelen.
Ditzelfde probleem heb ik met een usb hub, zie mijn eerste post.
In de BIOS moet je eens de USB legacy Support uitschakelen.
Eventueel bij het tabblad boot kijken of daar een mogelijkheid is om op te starten vanaf USB ( Bij boot order.boot sequence..). In dat geval die mogelijkheid uitschakelen.
Met dank meneer Rudi Spees, mijn pc start nu weer zonder geklungel met mijn usb-aansluiting! Dank,
Kuun
Graag gedaan!
Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost.
Beste Rudi,
Sinds de laatste windows update van afgelopen week heb ik exact hetzelfde probleem, ook met een WD externe harde schijf. Het blijkt dat uw oplossing werkt, alleen hoe kom ik in het BIOS (welk pad moet ik volgen? ) IK heb behoefte aan een iets uitgebreidere omschrijving van de oplossing om te vinden waar ik de setting aan moet passen. Alvast bedankt voor uw antwoord.
Met vriendelijke groeten,
Jur van der Laan
Om in het bios menu te komen moet u tijdens het opstarten op een bepaalde toets tikken.
Dit is vaak een van de Functie toetsen en word meestal ook aangegeven tijdens opstarten (F2 for setup bv).
Dus u zult bij uw eigen pc moeten kijken welke toets dat bij u is.Niet elke pc gebruikt daarvoor dezelfde toets helaas.
Nuttig ???? dit was volgens mij een JAAR of twee geleden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb het zelf uitgevogeld , werkt nu perfekt.
Typ de thread-id van de thread waarmee u wilt samenvoegen
Misbruik rapporteren, aanmelden of doorgaan zonder aanmelden
Bedankt.
|
|
|
|
U beschikt niet over een van de hiervoor vermelde accounts?