|
|
Op een nieuwe windows 7 laptop heb ik enkele dagen geleden Microsoft office 2010 student And HOme geïnstalleerd.
Ik had nog een licentiecode over, dus deze applicaties gedownload van internet.
Installeren gaf geen probleem. Ook de 1e keer openen van Word niet. Maar op het moment dat Wordt wordt geopend vanuit een opgeslagen document (bestaand of nieuw - wel docx) krijg ik een foutmelding dat Word "Microsoft werkt niet meer".
Of onderstaande melding:
Word is de vorige keer niet goed gestart. Als u Word in de veilige modus start, kunt u het opstartprobleem mogelijk opsporen en corrigeren, zodat het programma juist kan worden gestart. MOgelijk worden bepaalde functionaliteiten in deze modus uitgeschakeld. Wilt u Outlook starten in de veilige modus?
Af en toe krijg ik de melding die verwerkt staat in de titel en dan wordt ik Word opgestart (ookal staat er Outlook), en dan staan er 2 herstelbestanden. Het opgeslagen bestand en het Normal.dotm
Afgelopen dagen heb ik diverse keren Microsoft Office verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ondertussen ook de CCLEANER gebruikt. Niks mag baten, het probleem blijft bestaan.
Het normal.dotm bestand heb ik zelfs een keer van een andere pc gekopieerd en overschreven. Geen resultaat.
Ik ben ondertussen wanhopig. Wat kan ik nog doen, zodat de nieuwe laptop opnieuw te installeren?
Typ de thread-id van de thread waarmee u wilt samenvoegen
Misbruik rapporteren, aanmelden of doorgaan zonder aanmelden
Bedankt.
|
|
|
|
U beschikt niet over een van de hiervoor vermelde accounts?