|
|
Beste microsoft medewerkers,
Ik kan via hotmail en mijn school mialadres geen mails versturen? Ik hoop dat u mij kunt helpen met het oplossen van dit probleem en dat ik gewoon weer mails kan versturen.
Met vriendelijke groet,
Mireille Pique
Probeer of resetten van IE helpt: menu extra - internetopties - tab Geavanceerd - knop 'opnieuw instellen'
Dag Mireille,
We zijn geen Microsoft medewerkers - we zijn vrijwilligers.
Helaas verste ik je vraag niet.Wat moet ik begrijpen onder "via hotmail en school mailadres mails versturen"? Je probeert waarcshijnlijk mail te sturen met adres A via dienst B - maar geen idee wat wat is. En die Hotmail, is dat Hotmail online, of iets anders (Windows Live Mail, ...)?
mvg
Hans
Probeer of resetten van IE helpt: menu extra - internetopties - tab Geavanceerd - knop 'opnieuw instellen'
Beste Hans,
Ik kan geen mail versturen via hotmail.com. Als ik een mail wil versturen verschijnt er een venster.
In het venster staat: Internet Explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
Gr Mireille
Beste Karel,
Ik heb totaal geen verstand van computers. Waar kan ik menu extra vinden?
Gr Mireille
Kunt u iets duidelijker zijn. In welk venster of pagina moet ik staan als ik Alt toets indrukken. Rechts boven zie ik de toets delete staan.
IE opstarten.
Dan de Alt-toets. Dat is een toets links naast de spatiebalk. De spatiebalk is de onderste toets van je toetsenbord,. Dat is een heel brede toets.
Beste Karel,
IE betekent internet explorer neem ik aan. Dat heb ik opgestart en daarna op alt toets gedrukt, maar er gebeurt niets.
Dan verschijnt bovenaan de menubalk, met o.a Bestand - Bewerken ....... Extra - Help.
maar dit kan/kon ook: "of klikken op 'tandwieltje' rechtsboven"
Wat ook kan: haal er even iemand bij die weet hoe Windows werkt.
Typ de thread-id van de thread waarmee u wilt samenvoegen
Misbruik rapporteren, aanmelden of doorgaan zonder aanmelden
Bedankt.
|
|
|
|
U beschikt niet over een van de hiervoor vermelde accounts?