SisHes
Hadde dette spørsmålet 2
Spørsmål
SisHes spurte den
| 431 visninger

Får ikke avspilt DVDer i Windows Media Player

Hei! Får ikke spilt av brente dvd-plater på Windows media. Får følgende feilmelding: Kan ikke spille av DVDen fordi det ikke er lovlig å spille av platen der du befinner deg. Skaff deg en plate som er beregnet for ditt geografiske område. Prøvde det som stod om feil kodeker i en tråd her, men funka ikke.. Vet ikke om jeg gjorde det riktig. Noen forslag?
André Neufeld
Syns dette var nyttig 3
Svar
André Neufeld svart den
Hvilken sone er har du satt for DVD-avspilling? Fungerer det å spille av DVD-filmer kjøpt her til lands? Vil tro at enten så har du valgt feil sone da du brente platene, eller så har du valgt en annen sone for avspilling av DVD. Valg av sone kan bare gjøre et fåtall ganger på maskinen før den låser deg til sonen du sist valgte.
007 - Signature not found
haraldjonassen
Syns dette var nyttig 2
haraldjonassen svart den
Hei! Får ikke spilt av brente dvd-plater på Windows media. Får følgende feilmelding: Kan ikke spille av DVDen fordi det ikke er lovlig å spille av platen der du befinner deg. Skaff deg en plate som er beregnet for ditt geografiske område. Prøvde det som stod om feil kodeker i en tråd her, men funka ikke.. Vet ikke om jeg gjorde det riktig. Noen forslag?

mediaplayer er skadet
tiapaulgueu
Syns dette var nyttig 1
tiapaulgueu svart den
Hva skal jeg gjøre da
André Neufeld
Syns dette var nyttig 0
André Neufeld svart den

Svar

Du kan forsøke med denne Fix It'en:

Dersom det ikke fungerer ville jeg ha avinstallert MediaPlayer. Det gjør du ved å gå inn på Avinstaller et program (evt. Programmer og funksjoner) i Kontrollpanel, og så klikker du på Legg til/fjern Windows-funksjoner. Husker ikke helt den rette ordlyden, men du finner det nok.

007 - Signature not found